Werkzaamheden vinden plaats in het leefgebied van bewoners. Tevreden bewoners zijn een sleutel tot een duurzame relatie met de buurt.
Door op adresniveau te communiceren kan er heel gericht gecommuniceerd worden. Hierdoor wordt de bewoner alleen geïnformeerd bij werkzaamheden welke relevant zijn.
Bewoners kunnen zich via een QR in de brief en QR bouwborden eenvoudig aanmelden voor digitale updates. Met digitale updates kunnen bewoners sneller bereikt worden, bijvoorbeeld wanneer er wijzigingen in de planning zijn door weersomstandigheden.
Communicatie gaat verder dan informeren. Op elk bericht verzonden bericht kan eenvoudig gereageerd worden. Bijvoorbeeld bij algemene vragen, maar ook voor het melden van een onveilige situatie.
Binnengekomen meldingen gestructureerd afgehandeld in een ticketmeldingsysteem en toegevoegd aan het projectdossier zodat traceerbaar blijft waar meldingen zijn geweest.
Bewoners scannen de persoonlijke, unieke QR-code uit de informatiebrief en kiezen hun favoriete communicatiekanaal: e-mail, sms, brief of app.
Andere geïnteresseerden scannen bijvoorbeeld de code op het projectbord en melden zich zo aan voor de updates.
20 min geleden
Bedankt voor je vraag!
Via Nieuws van de Bouw nemen bewoners makkelijk contact op met de aannemer.
Bijvoorbeeld bij:
Gevaarlijke situatie |
|
Schade aan eigendom |
|
Geluidsoverlast |
|
|
Materieel achtergelaten |
Vraag aan de aannemer |
Met de slimme sjablonen van Nieuws van de Bouw stelt een aannemer of omgevingsmanager uniform en efficiënt berichten samen. Vervolgens worden ze automatisch naar de juiste personen via de juiste kanalen verzonden.
Zo is bewonerscommunicatie een fluitje van een cent!
Wil de bewoner per e-mail, sms, app of toch liever per post op de hoogte gehouden worden? Geen probleem! De boodschap wordt met een druk op de knop via het favoriete communicatiekanaal verstuurd naar de ontvanger.